تیم‌های خیبر حرم‌آباد و ذوب‌آهن اصفهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال به تساوی رسیدند.

خیبر همچنان در حسرت برد در خانه/ سومین مساوی متوالی ذوب‌آهن

در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، تیم‌های خیبر خرم‌آباد و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف هم رفتند.

بیژن حیدری با کمک‌های حمید نادری و هیوا بهمنی در شرایطی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند که قرار بود این مسابقه با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی برگزار شود اما با وجود رسیدن VAR به خرم‌آباد، مراحل نصب و راه‌اندازی این سیستم برای این مسابقه کامل نشد تا این دیدار بدون VAR برگزار شود.

خیبر خرم‌آباد در دومین بازی متوالی خانگی به دنبال دومین برد در فصل جدید پس از شکست هفته گذشته برابر سپاهان بود. در سوی دیگر ذوب‌آهن هم با توجه به ۲ مساوی متوالی، به دنبال ثبت اولین پیروزی بود.

بازی متعادل آغاز شد و هر دو تیم با ارائه یک فوتبال رو به جلو به دنبال زدن گل برتری بودند. این ذوب‌آهن بود که در نیمه اول توانست بهتر از موقعیت‌هایش استفاده کند و حسن شوشتری در دقیقه ۴۲ توانست دروازه خیبر را باز کند و نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به نفع ذوبی‌ها به پایان برسد.

در شروع نیمه دوم، حملات خیبر خیبر خرم‌آباد برای فرار از شکست خانگی بیشتر شد و در نهایت کوین بولی در دقیقه ۷۸ توانست گل مساوی را وارد دروازه ذوب‌آهن کند.

در ادامه حملات دو تیم نتیجه‌ای نداشت تا در نهایت خیبر خرم‌آباد و ذوب‌آهن با تساوی یک - یک به کارشان پایان بدهند.

خیبر با این تساوی ۴ امتیازی شد و در رده ششم قرار گرفت و همچنان در خرم‌آباد بدون برد باقی بماند. ذوب‌آهن هم با کسب سومین مساوی متوالی و کسب ۳ امتیاز در رده نهم ایستاد.

ترکیب اولیه تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد:

محسن سعید جغایی، محسن طرهانی، علیرضا نقی‌زاده، حمیدرضا طاهرخانی، علیرضا دغاغله، عارف رستمی، سینا خادم‌پور، مهرداد قنبری، آنتونیو امواردو باتیستا، آنتونی آکومو آگای و کوین گونهر بولی

سرمربی: رضا مهاجری

ترکیب اولیه تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان:

پارسا جعفری، سیدمحمد قریشی، فریبرز گرامی، رامتین سلیمان‌زاده، امیرحسین جدی، پدرام قاضی‌پور، حسن شوشتری، فردین یوسفی، محسن آذرباد، مجید علیاری و امید لطیفی

سرمربی: محمد ربیعی

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.